Original title: Marketingová strategie stavební spořitelny
Translated title: Marketing strategy of building bank
Authors: Mráz, Martin ; Němcová, _Lidmila (advisor) ; Kacin, Radovan (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Tato práce je pojata jako návrh marketingové strategie na rok 2007. První částí práce je analýza ekonomických faktorů ČR a analýza výsledků stavebních spořitelen na našem trhu. Hlavní část návrhu nové strategie vychází z prvé části a je zaměřena na návrh nových produktů či zlepšení stávajích produktů. Je zde rozebrána i reklama či nová marketingová kampaň.
Keywords: analýza; kampaně,média; reklama; Strategie

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/3123

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-1760


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share