Original title: Využití regionálního marketingu v rozvoji vybraného regionu, obce
Translated title: Implementation of regional marketing in development of selected region, municipality
Authors: GORYLOVÁ, Jana
Document type: Bachelor's theses
Year: 2014
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: brand of city; differentiation; marketing of regions; segment; diferenciace; regionální marketing; segment; značka města
Citation: GORYLOVÁ, Jana. Využití regionálního marketingu v rozvoji vybraného regionu, obce. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/33072

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-175774


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2014-10-23, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share