Original title: Vnímání značky
Translated title: Brand perception
Authors: VAŇKOVÁ, Veronika
Document type: Bachelor's theses
Year: 2014
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Brand; customer; Regional brand; regional food; regionální potravina; Regionální značka; spotřebitel; Značka
Citation: VAŇKOVÁ, Veronika. Vnímání značky. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/32317

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-175766


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2014-10-23, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share