Original title:
Využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce
Translated title:
The Application of the POP tools in the chosen retail unit
Authors:
TALÍŘOVÁ, Klára Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem této bakalářské práce je zhodnocení využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce. Hlavní částí práce je marketingový výzkum provedený pomocí dotazníkového šetření. Pro práci jsem si vybrala maloobchodní jednotku Tesco - hypermarket České Budějovice, který těchto prostředků hojně využívá.The main purpose of this thesis is to describe using of POP resources in the chosen retail unit. The main part of this work is marketing research made by using questionnaires. I selected retail unit Tesco - hypermarket České Budějovice which uses a lot of POP resources.
Keywords:
marketing research; POP resources; retail unit; maloobchodní jednotka; marketingový výzkum; POP prostředky Citation: TALÍŘOVÁ, Klára. Využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/31650