Original title: Inovace marketingového mixu
Translated title: Innovation of marketing mix
Authors: HONSA, Milan
Document type: Bachelor's theses
Year: 2014
Language: cze
Abstract: Cílem práce je zhodnotit současný stav marketingového mixu ve vybraném podniku. Na základě analýzy navrhnout vhodná opatření na zlepšení v oblasti nástrojů marketingového mixu.
Keywords: Financial adviser; Financial consulting; Innovation; Marketing; Marketing mix; PEST analysis; Porter five forces analysis; SWOT analysis; Finanční poradce; Finanční poradenství; Inovace; Marketing; Marketingový mix; PEST analýza; Porterův model pěti sil; SWOT analýza
Citation: HONSA, Milan. Inovace marketingového mixu. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/33253

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-175541


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2014-10-16, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share