Original title:
Marketingová komunikace destinace Klatovsko
Translated title:
Marketing communication of the destination - Region of Klatovy
Authors:
TOMANOVÁ, Věra Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem práce je analýza marketingové komunikace destinace Klatovsko. Na základě analýzy identifikovat současné nástroje marketingové komunikace zvolené destinace cestovního ruchu a zhodnotit efektivitu jejich využití. Dále navrhnout optimální komunikační mix a opatření vedoucí k dalšímu rozvoji marketingové komunikace regionu Klatovsko jako destinace cestovního ruchu.The aim of the thesis is to analyze the marketing communication destination of Klatovsko. Based on the analysis to identify current tools of marketing and to evaluate the effectiveness of their use. In addition to design optimal communication mix and measures leading to the further development of marketing communication of Klatovsko as a tourist destination.
Keywords:
communication mix; destination marketing/management; marketing communication; marketing research; tourism; cestovní ruch; destinační marketing/management; komunikační mix; marketingová komunikace; marketingový výzkum Citation: TOMANOVÁ, Věra. Marketingová komunikace destinace Klatovsko. České Budějovice, 2014. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/28600