Original title:
Produkty cestovního ruchu v regionech ČR (Jihomoravský kraj)
Translated title:
Tourism products in regions of the Czech Republic (South Moravian Region)
Authors:
Krajíčková, Ivana ; Jarolímková, Liběna (advisor) ; Kondrashov, Alexey (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem bakalářské práce je charakterizovat nabídku produktů cestovního ruchu v Jihomoravském kraji a zjistit, zda kraj využívá všechen svůj potenciál pro jejich tvorbu. V práci je také zhodnocena stávající produktová nabídka kraje ve vztahu s potenciálem a ve vztahu s poptávkou. V závěru práce jsou představeny návrhy tří produktů, které by mohly přitáhnout potenciální návštěvníky do Jihomoravského kraje.The aim of this bachelor thesis is to characterize the offer of tourism products in the South Moravian Region and to determine if all the potential of the Region is used for the creation of tourism products. The actual offer of tourism products is evaluated in comparison with the potential of the Region and the demand of visitors. In the final part of the thesis, there are presented three suggestions of tourism products that could attract potential visitors to the South Moravian Region.
Keywords:
destination management and marketing; South Moravian Region; tourism product; destinační management a marketing; Jihomoravský kraj; produkt cestovního ruchu
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/21570