Original title:
Návrh tematické naučné stezky v okolí obce Větřní
Translated title:
Induktional Path the village Větřní surrounding.
Authors:
RADA, Michal Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce představuje návrh tematické naučné stezky v okolí obce Větřní na Českokrumlovsku. Úvod (kapitola 1) vymezuje cíl práce a zohledňuje předpoklady a podmínky, které by měla navrhovaná naučná stezka splňovat. Dále představuje strukturu a koncipování práce. Diskuse s literaturou (2) se zabývá zpracováním sledované problematiky v odborné literatuře k ní vydané. Třetí kapitola obsahuje teoretický nástin sledované problematiky. Kapitola 4 je věnovaná metodice použité v práci. Dále obsahuje způsob tematického zaměření naučné stezky. Následuje charakteristika zájmového území (5). Navazuje jeho analýza (rekognoskace), analýza nejvýznamnějších objektů v něm a optimalizace trasy naučné stezky (6). Sedmá kapitola představuje vlastní návrh naučné stezky, včetně kalkulace nákladů na její vybudování a přiblížení jejího potenciálu k didaktickému využití pro školy. Poslední kapitolou (8) je sumarizující závěr. Součástí práce jsou vybrané mapové výstupy, tabulky a obsáhlá fotodokumentace.This bachelors work introduces the proposal of inductional path village Větřní (region Český Krumlov) about. The preface (charter 1) defines the object of this work, also it respects presumptions and conditions in accordence with intention of this path. As well it explains the structure and general notion of the work. The discution with literature (charter 2) deals with already published vocational literature. Third charter includes theoretic outline of the problem observed. In the work used methods (4) were included within. It intends farther topic specification of this path. The characteristic of the area of interest succeeds. Then perform its analysis (recognition), analysis of most significant objects and convenient solution (of the path). Chapter 7 presents the one's own proposal of the instruktional path inclusive of the calculation with expenses, its proper realization and proximity to potency for didactic ability for schools. Last chapter (8) closes the work. The mass end. In addition to one's own work are attached: selected map parts, tables and wide photodocumentation.
Keywords:
instruktional path; interpretation; paper industry; Větřní; Český Krumlov; interpretace; naučná stezka; papírenství; Větřní; Český Krumlov Citation: RADA, Michal. Návrh tematické naučné stezky v okolí obce Větřní. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/29622