Original title:
Marketingový mix multikina Cinestar v Českých Budějovicích
Translated title:
Marketing mix of the multiplex CineStar in České Budějovice
Authors:
Kašparová, Barbora ; Hanzlík, Jan (advisor) ; Černá, Jitka (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce se v teoretické části zabývá vývojem multikin, současným stavem na trhu multikin v České republice, vymezuje pojmy marketing a marketingový mix a zaměřuje se na marketing služeb. V praktické části se zaměřuje na marketingový mix multikina konkrétního provozovatele - CineStar v Českých Budějovicích. Cílem práce je analyzovat jednotlivé prvky marketingového mixu tohoto multikina, zhodnotit je, případně doporučit možná vylepšení.In its theoretic part this bachelor thesis deals with development of multiplexes, describes current state of multiplex market in the Czech republic, specifies the terms marketing and marketing mix and focuses on marketing in the service sector. In the practical part it focuses on marketing mix of a particular multiplex -- CineStar České Budějovice. The aim of this thesis is to analyse each component of marketing mix, evaluate it, eventually suggest possible solutions.
Keywords:
marketing in services; marketing mix; multiplex; marketing služeb; marketingový mix; multikino
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/21520