Název: Corporate identity
Překlad názvu: Corporate identity
Autoři: Sajko, Michal ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Obsahom diplomovej práce je proces tvorby návrhu vhodnej identity organizácie s ohľadom na povahu jej činnosti a súčasné vnímanie zákazníkmi. Slúžiť by k tomu malo teoretické poznanie nástrojov firemnej identity, poznanie firmy s prihliadnutím na dvojročné skúsenosti a v neposlednom rade poznanie zákazníkov a ich názorov. Na konkrétnom príklade Filmového klubu VŠE sa pokúšam ozrejmiť princípy tvorby firemnej identity.
Klíčová slova: corporate identity; filmový klub VŠE; image; corporate identity; film club; image

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21459

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-17429


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet