Název: Analýza implementace projektu Customer Self-Repair ve společnosti HP
Překlad názvu: Analasis of implementation of Customer-Self Repair project in Hewlett-Packard
Autoři: Klement, Petr ; Hrůzová, Helena (vedoucí práce) ; Nešpor, Pavel (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Customer-Self Repair projekt; Hewlett-Packard; řízení projektů; Customer-Self Repair Project; Hewlett-Packard; project management

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21412

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-17382


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet