Original title: Marketing sociálních sítí
Translated title: Social network marketing
Authors: SLÁDEK, Tomáš
Document type: Master’s theses
Year: 2014
Language: cze
Keywords: direct marketing; Facebook; Google +; LinkedIn; marketing; social network; social network marketing; Twitter; Facebook; Google +; LinkedIn; marketing; marketing sociálních sítí; přímý marketing; sociální síť; Twitter
Citation: SLÁDEK, Tomáš. Marketing sociálních sítí. České Budějovice, 2014. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/35572

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-173799


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2014-06-05, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share