Original title:
Vnímání značky Fair Trade
Translated title:
Fair Trade brand perception
Authors:
DRAXLEROVÁ, Anna Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Hlavním cílem diplomové práce "Vnímání značky Fair Trade" je analyzovat vnímání značky Fair Trade studenty vybraných středních škol a bakalářských oborů Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích a dále zhodnotit úroveň povědomí o značce Fair Trade a očekávání s ní spojená. Vedlejším cílem práce je v návaznosti na vlastní průzkum formulovat doporučení a návrhy pro Ekonomickou fakultu Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích.The main aim of the diploma thesis "Fair Trade brand perception" is to analyze the perception of the Fair Trade brand by students from selected secondary schools and bachelor programs at the Faculty of Economics, University of South Bohemia in the Ceske Budejovice and evaluate the level of awareness of Fair Trade brand and expectations associated with it. The secondary objective is to formulate recommendations and proposals for the Faculty of Economics on the basis of own research.
Keywords:
brand; brand perception; Fair Trade; marketing research; Fair Trade; marketingový výzkum; vnímání značky; značka Citation: DRAXLEROVÁ, Anna. Vnímání značky Fair Trade. České Budějovice, 2014. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/33184