Original title:
Analýza spokojenosti zákazníků se službami vybraného restauračního zařízení
Translated title:
The analysis of customer's service satisfaction of chosen restaurant institution
Authors:
HOLÁ, Monika Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem bakalářské práce bylo zjištění míry spokojenosti zákazníků se službami poskytovanými ve vybraném restauračním podniku. V první části bakalářské práce byly definovány základní pojmy z oblasti služeb, marketingu a marketingového výzkumu. V praktické části byla popsána vybraná restaurace. Analýza spokojenosti byla provedena pomocí dotazníkového šetření. Zjištěné informace byly zpracovány do grafů. Následně bylo navrhnuto několik možných zlepšení.The aim of the bachelor thesis is an analysis of customer's service satisfaction of chosen restaurant institution. In the first part of bachelor thesis there are defined the basic terms from the sphere of services, marketing and marketing research. In the practical part there is described the chosen restaurant. There is realized the analysis of customer's satisfaction with a questionnaire survey. Obtained information is adapted on charts. And some possible improvements are proposed.
Keywords:
customer's satisfaction; improvement.; marketing; questionnaire survey; Services; dotazníkové šetření; marketing; Služby; spokojenost zákazníků; zlepšení. Citation: HOLÁ, Monika. Analýza spokojenosti zákazníků se službami vybraného restauračního zařízení. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/33015