Original title:
Konkurenceschopnost vybrané organizace
Translated title:
competitiveness of selected organizations
Authors:
ŠMÍDOVÁ, Zdeňka Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem diplomové práce je zhodnocení současné situace vybrané organizace a navržení strategie směřující k posílení její konkurenceschopnosti. V práci byla provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí. V poslední části práce byla sestavena SWOT analýza, ze které následně vyšla strategie, kterou by se měl podnik řídit.The aim of the thesis is to evaluate the current situation of selected organizations and to propose a strategy to strengthen its competitiveness. In this work, an analysis of internal and external environment. The last part was the SWOT analysis, which in turn came from the strategy that company should follow.
Keywords:
analysis; competition; competition analysis; human resources and SWOT analysis; marketing; marketing mix; analýza; analýza konkurence; konkurence; lidské zdroje a SWOT analýza; marketing; marketingový mix Citation: ŠMÍDOVÁ, Zdeňka. Konkurenceschopnost vybrané organizace. České Budějovice, 2014. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/32744