Název:
Nákupní prostředí ve vybrané maloobchodní jednotce
Překlad názvu:
The Buying atmosphere in the chosen retail unit
Autoři:
GRYCZOVÁ, Zuzana Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce bude prouzkoumat jednotlivé prvky nákupního prostředí ve vybrané maloobchodní jednotce, kterou bude supermarket Terno České Budějovice. Vedle tohoto výzkumu se tato práce zaměří i na to, zda zákazníci supermarketu vytvořené prvky nákupního prostředí vůbec vnímají a jak na ně konkrétní prvky působí. Po zjištění těchto skutečností na základě dotazníkového šetření, budou následně doplněny možné návrhy na zlepšení takových prvků, se kterými budou zákazníci nejvíce nespokojeni.The main point of this thesis will analyze individual elements of the schopping environment in selected retail unit, which will supermarket Terno České Budějovice. In addition to this research, this thesis will also focus on customer's feelings about the schooping environment and how specific elements operate. After learning these facts on the basis of the survey will then supplemented some suggestions to improve such elements, which will be most dissatisfied from customers.
Klíčová slova:
desing; maloobchod; nákupní prostředí; Obchod; potřeby a přání; prezentace zboží; prodejna; uspokojení potřeby; vzhled prodejny.; zboží; zákazník; customers; desing; goods; presentation; retail; satisfaction; Shop; store; store layout.; the buying atmosphere; the need and desire Citace: GRYCZOVÁ, Zuzana. Nákupní prostředí ve vybrané maloobchodní jednotce. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/31687