Název:
Spotřebitelské testy v rámci České republiky
Překlad názvu:
Consumer tests in the Czech Republic
Autoři:
LÍBALOVÁ, Renata Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Téma bakalářské práce jsou Spotřebitelské testy v rámci České republiky. V práci je charakterizována veškerá problematika týkající se spotřebitele, včetně českých právních předpisů ochrany spotřebitele, spotřebitelské organizace, spotřebitelská politika ČR a podrobně je popsán také marketingový výzkum. Hlavním cílem bakalářské práce bylo zjištění, v jaké míře znají respondenti spotřebitelské testy a také, jak moc jim důvěřují. Dále také bylo důležité zjistit, jak moc znají a důvěřují konkrétní testovací organizaci a to dTestu. Součástí bakalářské práce je marketingový výzkum, provedený formou dotazníkového šetření, díky němuž byly nalezeny odpovědi na hypotézy práce. Dále navazuje praktická část, která obsahuje vyhodnocení dotazníkového šetření a kde jsou zhodnoceny hypotézy práce. Součástí jsou i návrhy na zlepšení činnosti testovacích organizací. Tyto návrhy se zaměřují především na zviditelnění testovacích organizací a na podporu dobré pověsti u spotřebitelů.The theme of bachelor thesis is Consumer tests in the Czech Republic. In the thesis are characterized all of the issues regarding the consumer, including Czech legislation of consumer protection, consumer organizations, consumer politics in Czech Republic and also the marketing research is described there in details. The main goal of the Bachelor thesis was to find out how much responders know consumer tests and how much they trust them. It was also important to find out how much they know testing organizations including dTest and how much they trust them. Bachelor thesis also includes marketing research which was made in form of questionnaire research. Answers to hypothesis were found thanks to this research. Next, there is the practical part which contains an evaluation of the survey and hypotheses of the work are assessed there. It also includes proposals of improvement the activities of the testing organizations. These suggestions are focused mainly on visualization of testing organizations and on support of good reputation at consumers.
Klíčová slova:
marketingový výzkum; ochrana spotřebitelů; spotřebitel; spotřebitelské organizace; spotřebitelské testy; consumer; consumer´s organizations; consumer´s tests; defense of consumers; marketing research Citace: LÍBALOVÁ, Renata. Spotřebitelské testy v rámci České republiky. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/31660