Název:
Sémiotická analýza reklamních sdělení zaměřených na děti a mládež
Překlad názvu:
The semiotic analysis of advertisement aimed at children and youth
Autoři:
PĚŠKOVÁ, Lucie Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce na téma "Sémiotická analýza reklamních sdělení zaměřených na děti a mládež" je rozborem vybraného vzorku reklamních sdělení z časopisu Bravo Girl! zacíleného na mladé dívky. Metodou využitou v této práci je sémiotická analýza vycházející především z textů Rolanda Barthese. Práce je pomyslně rozdělena do dvou částí, v teoretické části vysvětluji základní pojmy, se kterými sémiotika pracuje. V části praktické zprvu představuji samotný časopis, posléze již prezentuji rozbor šesti vybraných reklam.The assigned bachelor thesis named "The semiotic analysis of advertisement aimed at children and youth" is an analysis of a sample of advertisements from the magazine Bravo Girl! focused on young girls. The method utilized in this work is based primarily on semiotic analysis explained in texts by Roland Barthes. The work is imaginary divided into two parts; the theoretical section explains the basic concepts of the semiotics. In the practical part, at first I constitute the magazine itself and then I present the analysis of six selected advertisements.
Klíčová slova:
analýza reklamy; Bravo Girl!; mládež a reklama; reklama; Roland Barthes; sémiotika; advertisement; Bravo Girl!; Roland Barthes; semiotics; the analysis of advertising; youth and advertising Citace: PĚŠKOVÁ, Lucie. Sémiotická analýza reklamních sdělení zaměřených na děti a mládež. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/29407