Original title: Výběr a implementace systému pro IT HelpDesk ve středně velké firmě
Translated title: Selection and Implementation of system for IT HelpDesk in mid size company
Authors: GABRIEL, Jiří
Document type: Bachelor's theses
Year: 2014
Language: cze
Keywords: HelpDesk; knowledge base; open-source; trouble ticket; HelpDesk; open-source; trouble ticket; znalostní báze
Citation: GABRIEL, Jiří. Výběr a implementace systému pro IT HelpDesk ve středně velké firmě. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/29225

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-173463


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2014-06-05, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share