Název:
Marketingový význam body image
Překlad názvu:
The importance of body image marketing
Autoři:
Rašková, Barbora ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá marketingovým významem body image. Práce představuje samotný pojem body image, jeho vývoj v čase a vliv médií na sebepojetí a sebehodnocení lidí. Praktická část se zaměřuje na obsahovou analýzu titulních stran časopisu Květy v rámci stanovené časové osy. Samostatnou kapitolu praktické části představuje analýza spotřebitelů Květů prostřednictvím dat MML-TGI.The Diploma thesis deals with the importance of body image marketing. Thesis depicts concept of body image, its evolution in time and the influence of media on people's self-concept and self-evaluation. The practical part is focused on content analysis of front-pages of specific magazine in given time period. Independent chapter concerns with analysis of consumers via data from MML-TGI database.
Klíčová slova:
Body image; MML-TGI; média; obsahová analýza; časopis Květy; Body image; content analysis; magazine Květy; media; MML-TGI
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21350