Název:
Kvalitativní výzkum integračních strategií a metod užívaných učitelkami MŠ ve vztahu k dětem z jiného etnika.
Překlad názvu:
The qualitative vesearch of integration strategies and methods related to children of different ethnic backgrounds used by kindergarten teachers.
Autoři:
KLEČKOVÁ, Zdeňka Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem mé bakalářská práce ,,Kvalitativní výzkum integračních strategií a metod užívaných učitelkami MŠ ve vztahu k dětem z jiného etnika" je poodhalení a zjištění, jakým způsobem dochází k realizaci multikulturní výchovy v praxi a k nalezení rozdílných pedagogických a didaktických metod, které používají učitelky v MŠ k integraci a k rozvoji optimálních vztahů, funkční komunikaci a toleranci mezi dětmi. Dále je cílem hlubší vhled do problematiky spojené s adaptací u dětí cizinců do běžné třídy v české MŠ. Tímto výzkumným šetřením chci přispět k hlubšímu pochopení důležitosti významu integračních modelů k začleňování imigrantů do nové společnosti, aby to bylo pro jedince co nejméně stresující.The goal of my bachelor thesis ,,The qualitative vesearch of integration strategies and methods related to children of different ethnic backgrounds used by kindergarten teachers" is to discover in what ways the multicultural education is applied in real life situations and to find out different pedagogical and didactical methods which kindergarten teachers use to integrate and to develop optimum relations, functional communication and tolerance among children. Another goal of the work is to broaden the insights into the issue of integration of foreign children to an ordinary classroom in Czech kindergartens. The research contributes to a better understanding of the importance of the integration models whose goal is to integrate immigrants into a new society in a way which would be the least stressful for an individual. Citace: KLEČKOVÁ, Zdeňka. Kvalitativní výzkum integračních strategií a metod užívaných učitelkami MŠ ve vztahu k dětem z jiného etnika.. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/32482