Original title:
Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Translated title:
Analysis of Marketing Mix Tools in a chosen company
Authors:
Čech, Adam ; Karásková, Hana (advisor) ; Šupitar, Václav (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem bakalářské práce je charakterizovat společnost Propom s.r.o., popsat a analyzovat konkrétní nástroje marketingového mixu a následné zhodnocení.The aim of my bachelor work is the characteristics of company, then I analyse individual parts of marketing mix (product, price, place and promotion). At the end of my work I summarise knowledge and propose recommendations.
Keywords:
eshop; marketing mix; place; price; product; promotion; SWOT analysis; cena; distribuce; eshop; komunikační mix; marketingový mix; produkt; reklama; SWOT analýza
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/21217