Název:
Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Překlad názvu:
Analysis of Marketing Mix Tools in a chosen company
Autoři:
Čech, Adam ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Šupitar, Václav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je charakterizovat společnost Propom s.r.o., popsat a analyzovat konkrétní nástroje marketingového mixu a následné zhodnocení.The aim of my bachelor work is the characteristics of company, then I analyse individual parts of marketing mix (product, price, place and promotion). At the end of my work I summarise knowledge and propose recommendations.
Klíčová slova:
cena; distribuce; eshop; komunikační mix; marketingový mix; produkt; reklama; SWOT analýza; eshop; marketing mix; place; price; product; promotion; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21217