Název:
Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Překlad názvu:
Analysis of Marketing Mix Tools in a Chosen Company
Autoři:
Raudová, Denisa ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Chrudimská, Jana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je analyzovat jednotlivé nástroje marketingového mixu firmy Naturel s.r.o. a poté vytvořit návrh na jejich vylepšení.The aim of this Bachelor thesis is to analyze particular marketing mix tools in the company Naturel Ltd. and then develop proposals fot their improvement.
Klíčová slova:
cena; distribuce; marketingový mix; medová vína; produkt; propagace; Marketing Mix Tools; Mead; Place; Price; Product; Promotion
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21216