Název:
Marketing v oblasti počítačové podpory a poradenství v aplikaci na zahraniční společnost
Překlad názvu:
Marketing in the field of computer support and consultancy for a foreign company
Autoři:
Karnová, Barbora ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mňahončáková, Jana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá problematikou marketingu malých podniků působících v oblasti služeb s důrazem na trh počítačové podpory a poradenství v Kanadě. V teoretické části jsou vymezeny základní marketingové pojmy a definice související s tématem. Praktická část obsahuje situační analýzu a návrh marketingové strategie pro vybranou kanadskou společnost včetně stanovení poslání, cílových skupin, marketingových cílů a vhodné marketingové strategie.The master thesis outlines information about marketing practices for small businesses providing computer consultancy services in Canada. The theoretical section defines basic marketing terms related to the topic and sets the basis for the practical applications. The practical section contains situational analysis and a marketing strategy proposal including mission statement, target groups and formulation of marketing goals.
Klíčová slova:
marketing služeb; marketingová strategie; počítačové poradenství; computer consultancy; marketing strategy; services marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21081