Název:
Marketingová komunikační strategie pro projekt rehabilitačního centra společnosti Herbita
Překlad názvu:
Marketing Communication Strategy of a Project for Physiotherapy Centre Herbita Company
Autoři:
Havlová, Hana ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Kavalírek, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce zpracovává marketingovou komunikační strategii nově vzniklého relaxačního centra v Praze. Cílem projektu je vybudovat zařízení, které pomůže lidem uspokojit jejich nároky v péči o své zdraví a svůj vzhled a přinést jim chvíle relaxace a uvolnění. Cílem této diplomové práce je navrhnout vhodnou marketingovou strategii, která má v první etapě, před zahájením provozu, za cíl především informovat potenciální zákazníky o nově vznikajícím pracovišti, prezentovat jim nabídku jeho služeb a motivovat je k první návštěvě. V druhé etapě, krátkou dobu po zahájení provozu relax centra, jde o vybudování preference služby u zákazníka a soustavné připomínání nabídky služebThis thesis handles marketing communications strategy for the newly established wellness center in Prague. The project aims to build a device that will help people meet their demands in the care of your health and your appearance and bring them to relax and release. The aim of this thesis is propose a marketing strategy which is initially, before operation for primarily intended to inform potential newly emerging customers about new place, presenting them services offer and motivate them to visit first. In the second stage, a short time after the launch of relaxation centers on building a preference for customer service and continuous remembrance service offerings.
Klíčová slova:
komunikační strategie; marketing; relax centrum; communications strategy; marketing; relax centre
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20908