Original title:
Analýza nástrojů marketingového mixu ve společnosti IPC Plast, s.r.o.
Translated title:
Analysis of Marketing Mix Tools in IPC PLAST, s.r.o.
Authors:
Straka, Martin ; Kozlová, Taťána (advisor) ; Karásková, Hana (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Předmětem bakalářské práce je analýza současného marketingového mixu společnosti IPC Plast, spol. s r. o. a sestavení doporučení pro tvorbu mixu nového. Teoretická část pojednává o jednotlivých koncepcích marketingového mixu a popisuje jeho jednotlivé prvky. Praktická část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu dané společnosti.Subject of this research work is to analyze the current marketing mix of IPC Plast, spol. s r. o. and proposition the recommendations for the creation of a new mix. The theoretical part discusses the concepts of marketing mix and describe its individual components. The practical part is to evaluate the marketing mix of the company.
Keywords:
Marketing; Marketing mix tools; SWOT analysis; Marketing; Nástroje marketingového mixu; SWOT analýza
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/20816