Název:
Analýza nástrojů komunikačního mixu ve zvolené firmě
Překlad názvu:
Analysis of Communication Mix Tools in a Chosen Company
Autoři:
Palátová, Jana ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Kopečková, Drahomíra (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce analyzuje současně používané nástroje komunikačního mixu ve vybrané společnosti, výzkum mezi obyvateli a následně hodnotí a navrhuje opatření, která se týkají oblasti sponzoringu a dárcovství.This Bachelor Thesis analyzes currently used communication mix tools in a chosen company, describes a research among citizens and subsequently evaluates and suggests measurements that are in relations with a field of sponsoring and donations.
Klíčová slova:
komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; osobní prodej; podpora prodeje; reklama; vztahy s veřejností; advertising; communication mix; marketing; personal selling; promotion; public relations; sales promotion
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20786