Název:
Značka Česká Kanada - zásady pro její udělování
Překlad názvu:
Ceska Kanada brand - principles for its granting
Autoři:
Karvánková, Iva ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Lieskovská, Vanda (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce bylo vytvořit zásady pro udělování značky Česká Kanada dle požadavků a představ Agentury Česká Kanada, jako správce této značky. Pro vypracování její teoretické části byla použita odborná literatura zabývající se problematikou destinačního managementu a marketingu, brand managementu a značek obecně. Jako metodická pomůcka pro praktickou část byly použity již existující a fungující zásady regionu Šumava.The aim of this thesis is to create the principles for granting the Ceska Kanada brand according to the requirements and ideas of the Czech Canada Agency. Technical literature dealing with destination management and marketing, brand management and brands in general was used for the theoretical part. For the practical part, the existing and functional principles of the Šumava region were applied as a methodical aid.
Klíčová slova:
brand management; destinační management; kritéria; obchodní značka; ochranná známka; regionální značení; udělování; Česká Kanada; brand; brand management; Ceska Kanada; destination management; granting; principles; regional branding; trade mark
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20779