Název: Změna marketingové strategie podniku
Autoři: Anderlová, Martina
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Klíčová slova: analýza rizik; analýza silového pole; Lewinův model

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Text práce je neveřejný, pro více informací kontaktujte osobu uvedenou v repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: http://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=49075

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-166920


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2014-01-03, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet