Original title:
Podpora čtenářství u dětí na 1. st. ZŠ za využití projektové metody
Translated title:
Support of Reading among Primary School Children by Using of Project Method
Authors:
ŠIMEROVÁ, Kateřina Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce je zaměřena na podporu dětského čtenářství u žáků na 1. stupni ZŠ pomocí projektové metody se zvláštním přihlédnutím k rozvoji sociálních klíčových kompetencí žáků a k prevenci sociálněpatologických jevů. Teoretická část vymezuje základní pojmy vztahující se k uvedené tematice, dále popisuje vývoj čtenářství dítěte do období pubescence, seznamuje s projektovou vyučovací metodou a nakonec představuje oficiální akce na podporu čtenářství. Praktická část popisuje tvorbu, realizaci a vyhodnocení projektu Příběhy nám pomáhají, který je zaměřen na podporu dětského čtenářství u žáků na 1. stupni ZŠ.This bachelor?s thesis is focused on the primary school pupil?s readership support by the Project method with the special affect on the social key competencies development and on the socially pathological phenomena prevention. The theoretical part defines the basic terms connected with the above mentioned topic, describes the children?s readership development until the pubescent period, acquits with the project method of education and in it?s last part introduces the official activities supporting the readership. The practical part describes the creation, realization and evaluation of the project The stories help us, which is focused on the primary school pupils? readership support.
Keywords:
children?s readership; Project method; readership; readership development; dětské čtenářství; prevence sociálněpatologických jevů; projektová metoda; projekty na podporu čtenářství; vývoj čtenářství; čtenář; čtenářství Citation: ŠIMEROVÁ, Kateřina. Podpora čtenářství u dětí na 1. st. ZŠ za využití projektové metody. České Budějovice, 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/29430