Název:
Stanovení hodnoty Hyundai Motor Manufacturing Czech, s.r.o.
Překlad názvu:
Evaluation of Hyundai Motor Manufacturing Czech, s.r.o.
Autoři:
Jirsa, Prokop ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Scholleová, Hana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tématem práce je ocenění společnosti Hyundai Motor Manufacturing Czech, s.r.o. Cílem práce je pomocí účetních a diskontních metod (FCFF, FCFE, EVA) oceňování, za předpokladu "going concern" principu, získat z veřejně dostupných zdrojů hodnotu společnosti k datu 1. 12. 2013. Tato práce se sestává ze dvou částí. V teoretické části je vysvětlena obecná metodologie ocenění a postup. V praktické části se seznámíme se společností a jejím okolím a trhem, na kterém působí. Pro potřeby ocenění je vypracována finanční a strategická analýza a samotné ocenění, které je následně analyzováno a komentováno.The theme of this final thesis is an evaluation of a Hyundai Motor Manufacturing Czech, s.r.o company. The goal of this thesis is to determine the value of the company based on discounted free cash flow and discounted economic value added methods using only publicly available sources while respecting "going concern principle". The date of valuation is 1. 12. 2013. This thesis consists of two parts. The first part focuses on the evaluation methodology. The second part focuses on the company, its market and surroundings. It contains strategy and financial analysis of the company needed for the evaluation process. The evaluation process itself is afterwards analyzed and explained thoroughly.
Klíčová slova:
hodnota podniku; Hyundai Motor Manufacturing Czech; ocenění; enterprise value; evaluation; Hyundai Motor Manufacturing Czech
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39011