Název: Marketingová stratégia vybranej spoločnosti pri uvedení nového výrobku na trh
Překlad názvu: Company's new product launch marketing strategy to market
Autoři: Poledňáková, Lucia ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Hnidák, Jakub (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: trh cukrovinek; trh oplatek a sušenek; výrobek; confectionary market; product; wafer and biscuit market

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20608

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-16578


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet