Název:
TailorMySuit start-up case: Is there a potential for online business with custom tailored formal menswear?
Překlad názvu:
TailorMySuit start-up: Existuje potenciál v online podnikání s pánským oblečením na míru?
Autoři:
Čahojová, Kristína ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Jong, Vincent (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng][cze] The thesis analyses and describes TailorMySuit start-up in order to asses its potential success. In the introduction the goals of thesis are stated and the structure is explained. The thesis is divided into two main parts -- a theoretical part and a practical part. The theoretical part includes models for business evaluations, basic introduction to online business, its terms; and it also introduces reader into particular start-up industry and international management realities. The practical part contains business analysis based on real data from the company and the market. Analysis is drawn up based on the theoretical aspects.The thesis ends with conclusions and gives the most possible scenarios of business development.Práce analyzuje, popisuje a posuzuje potenciál start-upu TailorMySuit. Úvod vymezuje cíle a popisuje strukturu práce. Teoretická část vysvětleju použité modely pro hodnocení podnikatelských projektů a také představuje základy internetového podnikání, jeho reálie a základní pojmy. Zároveň seznamuje čtenáře s obchodem s pánskou módou a vysvětluje důležité aspekty mezinárodního podnikání a managementu. V praktické části jsou použita skutečná data analyzované společnosti a trhu, na kterém působí. Analýza se věnuje všem interním a externím faktorům, které ovlivňují činnost firmy. Na základě teoretických konceptů je tak kriticky zhodnocena firma, její okolí, trh a koncoví zákazníci. Práce končí zhodnocením potencionálního vývoje firmy a udává možné scénáře za různých situací na trhu. Zároveň sumarizuje možnosti zlepšení v jednotlivých procesech.
Klíčová slova:
business canvas; e-commerce; móda; online marketing; podnikaní online; podnikatelský plan; produkt na míru; start-up; strategie; business canvas; business plan; business project evaluation; business strategy; customized product; e-commerce; fashion industry; online marketing; start-up
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/38842