Název:
Brand management regionálních značek
Překlad názvu:
Brand Management of Regional Brands
Autoři:
Šanderová, Petra ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce je zaměřena na oblast regionálních značek a jejich strategické řízení. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy: značka, brand management a region. Praktická část se zabývá popisem vybraného regionu a regionální značky. Na to navazuje marketingový výzkum, který je zaměřen na informovanost spotřebitelů o regionálních značkách. V závěrečné části jsou uvedeny návrhy na šíření vybrané regionální značky. Cílem práce je seznámit čtenáře s programy regionálního značení a zjistit stanovisko spotřebitelů k regionálním značkám.This thesis is focused on regional brands and their strategic management. In the theoretical part there are explained the basic concepts: brand, brand management and region. The practical part describes the selected region and regional brand. That continues to marketing research that is focused on consumer awareness of regional brands. In the final part there are mentioned the promotion recommendations of the selected regional brand. The aim is to acquaint the reader with the programs of the regional marking and find out the opinion of the consumers towards the regional brands.
Klíčová slova:
brand management; region; značka; brand; brand management; region
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/38834