Original title:
Možnosti zlepšování kvality služeb v bankovním sektoru.
Translated title:
The possibilities for improving of the quality of banking services
Authors:
Skrčená, Lucie ; Hůlová, Marie (advisor) ; Mrkvička, Aleš (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce pojednává o kvalitě služeb v bankovním sektoru. Cílem práce je zjistit zda konkrétní bankovní instituce splňuje požadavky zákazníků. Na základě provedené analýzy v podobě dotazníku se identifikují nedostatky a následně stanoví cesty ke zlepšení bankovních služeb v konkrétní instituci.The bachelor thesis describes the quality of banking services. The main aim of thesis is to find out how specific bank institution satisfies demands of clients. On basis of made analysis in a form of a questionnaire the deficiences are identified and consequently the ways leading to the improvement of banking services are fixed.
Keywords:
banking services; ISO standard; Quality; bankovní služby; Kvalita; normy ISO
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/20582