Název:
Strategie při pokrývání zájmových oblastí lékárenskými službami
Překlad názvu:
Strategy in Covering Areas of Interest in the Sphere of Pharmacy Services
Autoři:
Hnízdová, Klára ; Kandilaki, Daniela (vedoucí práce) ; Jankůj, Miroslav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je zjištění, zda je vhodné zavádět nový lékárenský řetězec v supermarketech/hypermarketech Albert ve vybraných krajích, a to v Královéhradeckém a Jihočeském kraji. V teoretické části jsem se zabývala celkovým vývojem lékárenství, počínaje historií, přes základní instituce spojené s lékárenským odvětvím, až k vývoji některých ekonomických ukazatelů. V praktické části jsem vytvořila interaktivní mapy, které mi napomohli dospět ke zjišťovanému cíli. V mapách jsou zaznamenány supermarkety/hypermarkety Albert a Kaufland, dále již existující lékárny, které jsou v dosahu 3 km od supermarketu/hypermarketu. Do map jsem také zaznamenávala nemocnice v blízkosti supermarketu/hypermarketu Albert. Dále jsem v praktické části zanalyzovala předem stanovené faktory, které mohou mít vliv na zavedení nové lékárny. Mezi takové faktory patří nezaměstnanost, počet obyvatel, průměrná měsíční mzda, apod. Na základě výše zmíněných údajů, jsem vyvodila závěry.The aim of this bachelor thesis is to find out whether it is convenient to build a new pharmacy chain in supermarkets or hypermarkets Albert in region Královehradecký and South Czech region. The theoretical part is focused on progress in pharmacy, history, main pharmaceutical institutions and some economic indicators. The practical part contains interactive maps, which had helped me to reach the aim of the thesis. In interactive maps are shown supermarkets/hypermarkets Albert, Kaufland, existing pharmacies and hospitals, which are not more than 3 kilometers far form supermarket/hypermarket Albert. I also analyzed factors in each region, such as unemployment rate, number of inhabitants, average monthly salary, etc. and made proper conclusions.
Klíčová slova:
interaktivní mapy; lékárenský řetězec; supermarkety/hypermarkety Albert; interactive maps; pharmacy chain; supermarket/hypermarket Albert
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/38648