Název:
Strategie společnosti Accenture na sociálních sítích
Překlad názvu:
Accenture's communication strategy on social networks
Autoři:
Kadleček, Jiří ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Štíhlová, Zuzana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Sociální sítě jsou fenoménem dnešní doby, jejich obliba každoročně stoupá stejně tak, jako stoupá množství času, který lidé na sociálních sítích tráví. Těší se velké pozornosti i v České republice a jejich důležitost v komunikačním mixu českých firem neustále roste. Cílem této práce je analyzovat způsoby využívání sociálních sítí firmami a na základě této analýzy navrhnout vhodnou strategii pro společnost Accenture, jak efektivně využívat sociální média ke zvýšení povědomí o společnosti, o jejích produktech a o možnostech pracovního uplatnění, které nabízí.Social networks are a phenomenon of our age; their popularity rises every day, same as the amount of time that people spend on the social networks. Social networks are also very popular in the Czech Republic and also their importance in the communication mix of Czech companies arises. This final thesis aims to analyze the ways, how can companies benefit from social networks and use this analysis to propose the suitable strategy for Accenture, the global Consulting, Technology and Outsourcing Company, how to use social media effectively to raise company's awareness, inform about its products and also about the career options that this company offers to university graduates.
Klíčová slova:
Accenture; Sociální sítě; Strategie; Accenture; Social networks; Strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/38624