Název: Are the principles of ITIL service desk applicable to the environment of SME?
Překlad názvu: Are the principles of ITIL service desk applicable to the environment of SME?
Autoři: Semianenka, Yauheni ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Chlapek, Dušan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: ITIL; ITSM nástroje; Jira; Malé a střední podniky; ITIL; Jira; Service Desk; SME

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/38544

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-165282


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet