Název:
Systém správy kontaktních informací
Překlad názvu:
Contact information management system
Autoři:
Závěrka, Jakub ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce má za cíl vytvořit softwarový systém správy kontaktních informací. Tento systém bude navržen tak, aby umožňovat kontaktní informace shromažďovat, integrovat, synchronizovat a zpětně redistribuovat -- tj. provádět automatickou správu. Jako základ pro návrh systému práce provádí komentovanou rešerši teoretických zdrojů, kde zasazuje problematiku správy kontaktních údajů do širšího kontextu. Na základě poznatků z rešerše proběhl výběr vhodné metodiky pro návrh systému. Před samotným začátkem návrhu práce prověřuje požadavky uživatelským šetřením, které probíhalo dvěma způsoby: osobními rozhovory a dotazníkem. Následuje zpracování hrubého návrhu systému podle modelu Software Development Life Cycle. Přínosem práce je především zasazení literaturou špatně pokryté problematiky správy kontaktních informací do širšího kontextu a sběr uživatelských požadavků pomocí uživatelského šetření (což ještě nikdy veřejně nebylo provedeno).This master's thesis aims to develop a contact information sofware management system. This system is designed to support gathering, integration, synchronization and redistribution of contact information. The basis for the desing is research of theoretical sources, which puts the problem of contact information management into broader context. Based on information gathered in the research part this thesis chooses a suitable software development methodology to follow during the design phase. Before the actual design is started, the theoretical requirements are put to test against user requirements collected through interviews and a survey. The development follows the Software Development Lide Cycle model and results in a coarse-grained design. The major contributions of this thesis are primarily setting the problem of contact information management into broader context, which is poorly covered in literature and research, and performing user requirements analysis by a survey and interviews (which is something that has not been publicly done before).
Klíčová slova:
informační systém; komunikace; kontakt; kontaktní informace; správa informací; communication; contact; contact information; information management; information system
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/38526