Název: Budoucí vývoj automobilky Volvo se zaměřením na novou strategii značky
Překlad názvu: Future development of Volvo car manufacturer with focus on new brand strategy
Autoři: Kunčík, Pavel ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Čajka, Radek (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: investice; marketing; pohonné jednotky; projekty; strategie; technologie; Volvo; Čína; China; drive line; investments; marketing; project; strategy; technology; Volvo

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/38519

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-165257


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet