Název:
Uplatnění marketingového řízení v podniku FOPO II, s.r.o.
Autoři:
Koubová, Monika Bc. ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: V teoretické části se práce zaměřuje na podklady sloužící pro analýzu marketingového řízení. Společnost FOPO II., s.r.o. je autorizovaný dealer značky FORD s hlavním sídlem v Počátkách. V praktické části jsou popsány jednotlivé fáze marketingového řízení a jednotlivé nástroje marketingového mixu. V závěrečné části práce jsem zhodnotila marketingové řízení a využívání jednotlivých nástrojů marketingového mixu a navrhla jsem zlepšující opatření do budoucna.
Klíčová slova:
cena; distribuce; marketingové řízení; produkt; propagace
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/7608