Original title: Marketingová strategie firmy Centropen a.s.
Authors: Pavlíková, Hana Bc. ; Hesková, Marie (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Charakteristika podniku Centropen. Analýza vnějšího prostředí. Marketingový výzkum zaměřený na dva různé cílové segmenty.Zmapování současné strategie firmy. Návrh zlepšení a strategií, které povedou k naplnění marketingových cílů.
Keywords: cílové segmenty; cílové trhy; marketingový proces; strategie

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/7591

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-165166


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2013-11-26, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share