Název: Marketingová strategie společnost Plzeňský Prazdroj, a.s. na francouzském trhu
Překlad názvu: Marketing Strategy of the company Plzeňský Prazdroj a.s. on the French Market
Autoři: Křečková, Alena ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Bieres d Europe; Francouzský trh; Marketingová strategie; Plzeňský Prazdroj a.s; SABMiller plc; Značka; Bieres d Europe; Brand; French Market; Marketing Strategy; Plzeňský Prazdroj a.s; SABMiller plc

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20517

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-16487


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet