Original title:
Marketingová strategie společnosti IMOPRA s.r.o.
Translated title:
Marketing strategy of IMOPRA s.r.o. company
Authors:
Moštěk, Stanislav ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Hýbl, Petr (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce analyzuje marketingovou strategii společnosti IMOPRA s.r.o. působící v oblasti automobilového průmyslu. Teoretická část je obsahem v prvních tří kapitol a je zpracována z hlediska strategického marketingu a strategického řízení. Obsahem dalších kapitol je analytická část, která obsahuje všeobecnou charakteristiku společnosti IMOPRA s.r.o. a analyzuje její stávající marketingovou strategii z hlediska jejího specifického postavení na B2B trhu jako certifikovaného výrobce dílů pro klimatizaci. Závěr obsahuje zhodnocení stávající marketingové strategie společnosti a doporučuje některá její dílčí potenciální vylepšení.The thesis analyses the marketing strategy of IMOPRA s.r.o. company which operates in the sphere of automotive industry. The theoretical part is formed by the first free chapters and is elaborated from the standpoint of strategic marketing and strategic management. The other chapters form the analytical part which contains general characteristics of IMOPRA s.r.o. company and it analyses its existing marketing strategy from the standpoint of its specific position on B2B market as a certificated manufacturer of air conditioning parts. The conclusion contains the evaluation of company existing marketing strategy and it recommends some partial potential improvements.
Keywords:
air conditioning parts; B2B market; certified manufacturer; IMOPRA s.r.o.; marketing strategy; B2B trh; certifikovaný výrobce; díly pro klimatizaci; IMOPRA s.r.o.; marketingová strategie
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/20482