Název:
Marketingový mix nakladatelství PIEROT
Překlad názvu:
Marketing mix of publishing house named PIEROT
Autoři:
Vlčková, Simona ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Víchová, Klára (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Struktura práce je uspořádána do dvou celků. Prvním je teoretická část, která se týká zpracování dané problematiky za pomoci literárních zdrojů. Praktická část práce se zabývá problematikou marketingového mixu v aplikaci na jedno z nakladatelství na českém trhu se zaměřením na edukativní literaturu, přesněji řečeno cvičebnice pro poslední stupeň předškolního vzdělávání a žáky 1. - 4. třídy základní školy. Práce uvádí do historie nakladatelství a popisuje také specifika nakladatelského trhu. Cílem této práce je posouzení jednotlivých složek marketingového mixu se zaměřením na cenu a komunikaci produktu, ovšem pro úplnost marketingového mixu nemohou být vynechány ani neméně důležité složky produktu a distribuce. Závěr práce shrnuje jednotlivé poznatky a nastiňuje ve formě doporučení možná zlepšení, či nové formy propagace publikací.Work is structured into two units. First, theoretical unit refers to elaboration of a given problem with the help of literary resources. Practical part revers to problem of marketing mix in application on one of the publishing houses on the Czech market with the focus on educational literature; more precisely on exercise book for the last year of pre-school education and students of 1-4 grade of primary school. Work introduces reader into the history of publishing and describes specificities of publishing market. The aim of this work is to explore separate components of marketing mix with the focus on price and communication of the product. However, for the complexity of marketing mix there can not be left out elements of product and distribution. The end of the work draws up separate findings and outlines possible improvements and new forms of publications propagation.
Klíčová slova:
Cvičebnice; Marketingový mix; Nakladatelství; Exercise book; Marketing mix; Publishing house
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20456