Název: Klamavá reklama z hlediska "průměrného spotřebitele"
Překlad názvu: Misleading advertising from the point of view of average consumer
Autoři: Hobzová, Anna ; Štěpánek, Petr (vedoucí práce) ; Vavrečka, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: evropské právo; klamavá reklama; ochrana spotřebitele; průměrný spotřebitel; average consumer; consumer protection; european law; misleading advertising

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/37325

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-163980


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet