Original title:
Analýza strategie budování značky Billyboy na českém a německém trhu
Translated title:
ANALYSIS OF BRAND BUILDING STRATEGY BILLYBOY IN CZECH AND GERMAN MARKET
Authors:
Hátašová, Vlasta ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Mackeová, Petra (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Předmětem bakalářské práce "Analýza strategie budování značky Billyboy na českém a německém trhu" je analýza konkrétních aktivit značky za účelem jejího budování, zvyšování hodnoty a povědomí o značce. Způsob budování značky je na trhu českém i německém zanalyzován, strategie jsou porovnány a zhodnoceny. Pro strategii značky na českém trhu byla navrhnuta doporučení pro další vývoj.The bachelor thesis "Analysis of brand building strategy Billyboy in the Czech and German market" analyses concrete activities in order to its brand building, increasing brand's value and brand awareness. Methods of branding are analysed for Czech market and German market. Both strategies are compared and evaluated. For the brand strategy in the Czech market was suggested recommendation for further development.
Keywords:
brand building; Czech market; German market; budování značky; německý trh; český trh
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/37289