Original title:
Marketingová strategie uvedení produktu Maylo na český trh
Translated title:
Marketing strategy of Maylo start-up on czech market
Authors:
Karpenko, Roman ; Halík, Jaroslav (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Zásady pro vypracování: 1. Představení telekomunikačního trhu v ČR 2. Rozbor marketingové strategie Maylo 3. Závěry a doporučení Hlavním cílem této práci je důkladně vypracovat zaklad marketingové strategie uvedení produktu Maylo na Český trh, za použití moderních marketingových nástrojů najít klíčové body úspěšného brendů, a odhalit případné hrozby do budoucna. Vedlejší cíl spočívá v implementaci dosažených teoretických znalostí z marketingu v praxi.1. Telecomunication market in Czech Republic 2. Marketing strategy Maylo 3. Conclusion and recommendations
Keywords:
Marketing; Maylo; VoIP; Marketingová strategie; Maylo; VoIP
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/20332