Název:
Analýza řízení image značky ve strojírenství
Překlad názvu:
The Analysis of Managing Brand Image in Engineering
Autoři:
Káčerková, Radka ; Polanecká, Šárka (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá značkou a řízením její image. Hlavním cílem je zjistit, jak české strojírenské podniky budují image své značky, především jestli mají alespoň nějaké povědomí o tomto řízení. Pro náš průzkum byly sestaveny čtyři hypotézy, které měly zjišťovat tuto problematiku. Průzkum byl realizován formou dotazníkového šetření, kde jsme následně analyzovali zjištěné výsledky a hledali vazby mezi nimi. Výsledkem celého průzkumu je potvrzení hlavní hypotézy a to, že společnosti nemají povědomí o řízení značky. Tento průzkum byl přínosný především pro podniky, kterým jsme zaslali výsledky zpět. Tyto podniky se tak mohly informovat o zjištěných skutečnostech a inspirovat se navrhnutými řešeními a doporučeními.This work deals with brand and managing its image. The main aim is find out how Czech firms from engineering create the image of its brand; mainly if they have got at least some awareness about this managing. For our survey four hypotheses have been defined to find the aim. The survey has been done thanks to a questionnaire where we could analyse the results and look for the mutual relations. The main hypothesis has been confirmed; the firms have not got the awareness about image managing. This survey has been useful for the firms which we have sent the results back. These firms could inform about the findings and inspire by arranged solving and recommendations.
Klíčová slova:
image; značka; řízení; brand; image; managing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/36306